Döntés + Munkák ~ Cheryl

Sziasztok!

Ezt muszáj volt *.*
Mostanságán rengeteget gondolkodtam arról, hogy tovább, hogyan is fogok a blogon ténykedni. Szinte minden variációt megmozgattam, de egyik se lett a legjobb. Mint tudjátok, mostanában nem élvezettel csinálom a rendeléseket, mint ahogyan azt régen tettem. És ennek egy oka van. Kinőttem ebből a blogger énemből. Nem fogok kilépni a csapatból (még), mivel a felelősséget, amit vállaltam azt el is szeretném végezni. Szóval még mindig szünetelek. A 11. osztályra hagyatkozva részben. Grafikusnak akarok tovább menni és ha itt elrontják egyesek a kedvemet, akkor az egész fuccsba fog dőlni. Így volt a divattervezői énemmel is. Sokan csak lehúzták meg ócsárolta a rajzaim (féltékenységből és dühből), így fel hagytam ezzel. Magamnak szerkesztgettem dolgokat, de mint ahogy látszik ezekben sincs semmi erő. Szerintem. Akik írtak e-mailt arra próbálok válaszolni. De a fiókom is alig bírom megnyitni keserű érzés nélkül. Akik a történetemet olvassák, üzenem nekik, hogy a rész ma vagy holnap végre valahára befut és itt is bocsánatot szeretnék kérni tőlük. Meg mindenkitől, akinek csalódást okoztam. 


Csók, Cheryl Rose Shine

Amiket a szünetelésem alatt készítettem, nem rendelésre:




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése