Eltűntem, avagy mi történt Bells-el?

Jó estét mindenkinek!
Mint, ahogyan azt sokan észrevehettétek nem mostanában hoztam kritikát sem egyéb fajta bejegyzést. Ennek az oka, pedig leginkább az iskola. Igen valószínű minden csapból ez folyik már, hogy: azért nem tudom hozni a részt/kritikát mert sokat kell tanulni. De ha valaki valóban komolyan veszi a tanulást az nagyon jól tudja, hogy milyen is az, mikor ki nem lát a tanulnivalóból. Hát én ilyen vagyok.
Aztán hamarosan iskola bál lesz nálunk, amin az én osztályom fog táncolni, ráadásul társastáncot blahh, nekem pedig igen aktív részem van benne, az az napi nyíregyházi országos lövészversenyemről pedig inkább nem is beszélnék.
Szóval, arra a döntésre jutottam, hogy ideig SZÜNETELNI fogok és ez addig így is lesz még minden rendelésem el nem készítem.
Kitartást mindenkinek a sulihoz!
Bells Booth


3 megjegyzés: