Ahoy - avagy az új bloggerina



Ahoy emberek, új bloggerina érkezett!

Becses blogger nevem Vale Paradox és éppen be készülök mutatkozni. Előre figyelmeztetek mindenkit: A bemutatkozás nem az erősségem, szóval vagy pár mondattal letudom az egészet, vagy túl rizsázom. Tehát ha a Te ízlésednek ez a bejegyzés túl hosszú (és értelmetlen) lenne, nyugodtan görgess tovább, nem fogok világmegváltó dolgokat írni. Esetleg a vége felé pillants rá, ott lesznek fontos dolgok.
A tízes éveim első felében járok és a bloggeren is még elég friss húsnak számítok. Tehát, ha ismerősnek tűnik is a nevem, ne fáradj a felkutatásával, kétlem, hogy bárhol is találkoztál volna vele. Most mondanám, hogy azért, mert szürke eminenciás vagyok, de igazából nem irányítottam semmit (legfőképp nem senkit) amíg „árnyékban” voltam. És mért voltam árnyékban? Mert nincs tehetségem. Jó igazából elvileg egy pici van, habár reményeim szerint több is, és az igazi ok az, hogy lusta voltam regisztrálni. Jól megvoltam a magam kis laptopja előtt a bejegyzéseket figyelgetve, és szinte egy darabig fel sem merült bennem, hogy csatlakozzak ehhez a kis közösséghez. És mi volt a döntés, aminek köszönhetem, hogy idekeveredtem? Leküzdöttem a magamban egyre jobban feltörekvő nyuszit és eldöntöttem, hogy márpedig én megírom azt a levelet, ha törik, ha szakad. És valahogy sikerült. Szóval most már itt is szerencsésen rontom a levegőt, viszont legalább anyáék is örülnek, addig is megszabadulnak a hülyeségeimtől.
Szerény, jó egyáltalán nem szerény személyem leány mivolta végett rajong pár fiúbandáért, amik valószínűleg itt – ott feltűnnek majd pár elvihető fejlécen. Merthogy én, Vale Paradox, ki már elképesztően várja a nyári szünetet, fejlécre, rendezett képekre és könyvborítókra vagyok (úgy ahogy) szakosodva. Persze, ha van rá igény, remélhetőleg nem haladja meg a képességeimet pár Wattpad borító elkészítése sem. Ha rendelni szeretnétek, kérdésetek van, vagy bármi más, nyomós illetve nem nyomós indokotok van arra, hogy felkeressetek, fel tudjátok velem venni a kapcsolatot Facebook-on (Vale Paradox néven) és gmail-on (vparadox00@gmail.com) is.
Köbö ennyi lettem volna, lényeg a lényeg, amit remélem sikerült beleszőnöm. A legközelebbi viszont olvasásra!

Vale Paradox
(Ja, igen amúgy a Paradoxra is hallgatok, meg a Vale-ra is, szóval nekem mindegy, hogy szólítotok meg, csak legyen benne a „kedves” szó. Jó oké, egy „Szia!” is megteszi. :D)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése