Első benyomás #4

Sziasztok!
Hát meghoztam a legelső első benyomás véleményemet, ami Donnáéhoz képest rövid lett, ezért bocsánatot is kérek az írónőtől. Még mielőtt leszúrnátok, Donnával megbeszéltük, hogy egységesítjük az első benyomások sablonját, hogy mi szerint nézzük a blogokat. Hát remélem nem tántorítok el ezzel senkit, hogy kérjen tőlem ilyesfajta véleményt. 
Az íróhoz szólnék: Bocsánat, hogy ilyen rövid lett. Tudnod kell, hogy nem akartalak egyetlen szavammal sem megbántani, csak is kizárólag segíteni!
Jó olvasást!
Csók, puszi
Bells Booth

http://kissordeath-andreaszabo.blogspot.hu/

#1 Mennyire figyelemfelkeltő a blogod? 
Szép és egyedi design, mindenképpen jó, ha egy új olvasó ezzel szembesül, mikor először megnyitja a blogod. A címet megfejtettem csekélyke angoltudásommal, ami ötletes, de jobban tetszene, ha magyart választottál volna. Mondjuk így belegondolva, magyarra lefordítva kissé hülyén hangzana. Beleolvasva a köszöntő szövegedbe, hiszen ezt nem igazán nevezném fülszövegnek, még izgatottan vártam, hogy elkezdjem a blogod. Régóta szemezgettem már vele és sok jót is hallottam felőle, de térjünk vissza a témához. Azt írtad, hogy az elméd legmélyebb bugyraiban járunk, ez pedig engem mindenképpen olvasásra buzdít, hiszen ezek alapján megismerhetem néhány tulajdonságodat majd. Ezért nálad magasra is teszem a lécet, ami az elvárásaimat illeti. 
Egyébként így különösebben nem szeretek mindenes blogokat olvasgatni, bár nekem is van egy hasonló, de még sem érzem azt, hogy az én stílusom lenne, de nem állok neki előítéletekkel olvasni!  

Összessen: 2/2 
Érdekes blognak ígérkezik, és akik megnyitják ezt a blogot, azokat minden maradásra készteti. 


#2 Mennyire impozáns a kinézet? 
Be vallom, hogy én láttam a régi kinézetét a blognak és az sokkal jobban tetszett, mint a mostani. Bár nem sokban változott az tény. A fejlécet cserélted le, ami elég nagy hiba volt, én teljes mértékben így gondolom. Valahogy ránézek és nem illik a bloghoz. Az a fekete paca, amiben a cím van egyáltalán nem oké ott, hiszen másik fekete sincs a blogodon kivéve a bejegyzések betűszínét. Aztán a buborékgömb bele is lóg, ami szintén nem mutat jól. Radíroztam volna a fekete részből. A kis madárkákat én kivenném onnan, viszont a lány tetszik rajta. Nem tudom a vállánál kivágási hiba-e vagy sem, de ott kicsit érdekes lett a kép. A címnél három színt is használt, de szerintem a barna és a lila teljesen elég lett volna. 
Egyébként a design az nagyon bejön. Látszik, hogy nem deaviantartos sablon, hanem Sz. Vera saját kezűleg kódolta. Első kézből mondhatom, hogy nagyon szép és egyedi. Ahogy látom minden „kötelező” modulod meg van, bár a plakátoknak egy menüpont jobb lenne szerintem. 

Összesen: 3/2
A fejlécről levenném a kismadarakat, radíroznék a fekete részből, hogy a gondolatbuborék jól látszódjon. A designon és a modulok sorrendjén semmit ne változtass. 


#3 Na, és a bejegyzések? 
Említettem már, hogy szemezgettem a blogoddal és kíváncsian kezdtem neki. Érdekelt a stílusod és az ötleteid is. Mivel ez csak első benyomás ezért nem olvastam el minden novellát, csak mindegyik kategóriából egyet. 
Hát őszintén ezeket a szavak ne vedd zokon, de a tévében menő reklám jobban lekötött. Ez NEM a te hibád, egyszerűen csak a témák, amiket választottál nem kötnek le engem. 
Némelyik novella nekem igen csak rövid volt. Igaz, hogy pillanatképeket ábrázolt bennük, de akkor is, több cselekményt vittél volna bele, akkor nyújthattad volna. Egyébként, amiket leírtál nekünk nagyon ötletes dolgok voltak, de az ilyenek csak egy bizonyos réteget érdekelnek. A fogalmazásod nem rossz, viszont én több leírást raknék még bele. A stílusod kialakuló félben van, gördülékeny, de én még itt is azt érzem, hogy tudsz fejlődni. A párbeszédeken az első novellákban azt éreztem, hogy kissé erőltetett, de ez megváltozott a később kikerültekhez képest. A helyesírásod rendben van, égbekiáltó hibát nem vettem észre. 
A karaktereket nem igazán szeretném megemlíteni, hiszen minden novellában más-más volt benne. Talán akiről itt említést tehettem volna az Sherlock Holmes, de a Fél ember esetén is csak két rész van fent, amiből nem gondolom, hogy meg tudnám állapítani a személyiségét. 
Szívesen olvasnék tőled egy történetes blogot, ami merőben eltér ennek a blognak a témájától. 

Összessen: 5/4 
Négy pontot tudtam csak rá adni, mivel némelyik novella rövid volt és nekem némelyik egy kicsit rázós volt. Persze ez azért van, mert ezek nem azén stílusomban íródtak. 


#4 Három szó, amivel jellemezném a blogodat: egyedi, fordulatos, novella ( Oké, ha egybe olvasom, akkor ugye nem csak nekem lesz értelmes egy mondatban is? )

#5 Javaslatok összegzése: 
  • A fejlécen végezz egy kis átalakítást. 
  • Próbálj meg hosszabb novellákat írni. 
  • Fektess még nagyobb hangsúlyt a leírásokra! 
Több dolog hirtelen nem jut eszembe. A szövegben biztos rejtettem még el. 

Pontszámod: 10/8
Gratulálok, ez nagyon szép eredmény. Azt a néhány hibát, amit írtam kijavítod, 100%-os lesz a blogod. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése