Első benyomás #7

Sziasztok!
Most nem kifakadással érkeztem, vagy bármi mással, hanem egy blogról írtam első benyomást véleményt. Ezzel ott felszabadultak a helyek, ami nem azt jelenti, hogy lehet rendelni tőlem! Még meg nem írom a teljes kritikáimat addig valószínűleg szünetelek, de ha még is meggondolom magam, valószínűleg egy bejegyzésben fogom jelezni! 
Az írókhoz szólnék: Nem akartalak titeket megbántani semmivel, csak is a segítő szándék vezérelt minden egyes szavamnál! 
Jó olvasást!
Csók, puszi
Bells Booth


LINK

#1 Mennyire figyelemfelkeltő a blogod? 
Oké, nézzetek hülyének, de mikor megláttam a címet egy kaktusz jutott eszembe a sivatag közepén. Ne kérdezzétek miért, beteg fantáziám van. Igazából nem értem miért ezt a címet választottátok neki, mondjuk egy blog magazinnak nehéz találó címet választani. A kaktuszfa igazán jópofa. Mindenképpen pozitívum, hogy nem angol, mert még is magyarul írtok, bár ti már vagytok olyan tapasztaltak, hogy nagyjából tudjátok mi az elvárás a kritikusoknál.
A cím elolvasása után megnyitottam a blogot és elállt a lélegzetem. Egyszerűen meseszép. Lia nagyon tehetséges szerkesztő, nagyon szép design és fejlécet alkotott nektek, nagyon szépen harmonizálnak egymással, ráadásul a színvilág is teljesen magával ragadt. Nem szoktam egy blogról ennyire pozitívan ömlengeni, de úgy látszik a tiétek lesz a kivétel.
Mivel ez nem egy történetes blog fülszöveget inkább nem is keresek, mivel úgy sem találnék. Ezért elolvastam a köszöntőt. Megmosolyogtattatok, de tényleg. Az igyekezetetek nem volt hiába való, szerintem egy remek köszöntőt sikerült összehoznotok. Nem csépelitek a szavakat, leírjátok a tömör lényeget, de még is a fogalmazási stílus olyan, hogy megfogjátok vele az embert. Egyszerűen ez a kis bevezető rész már is maradásra bírt.

Összesen: 2/2 
Nincs mibe belekötnöm. A köszöntő figyelemfelkeltő, a cím pedig ötletes és a design nem riasztja el az embereket.

#2 Mennyire impozáns a kinézet?
Egy szó: nagyon. Köztudott a Bloggeren, hogy Lia Searson nagyon szépen dolgozik, és igényes kinézeteket varázsol a blogokra. A tiétekkel sem tett kivételt, de nehogy azt higgyétek, hogy ezt a pontot elintézem ennyivel! Nem, nem. 
Nos, a fejléc háttere remekül el lett találva. Tükrözi, hogy egy blog magazint nyitottunk meg. Könyvek, bögre és minden egyéb más, ami tökéletesen erre utal. Nem elfelejtendő az sem, hogy giff is lett rászerkesztve, amit már nagyon régen láttam. Egyedi ötlet volt. A képek szépen össze vannak mosva, ha a karaktereket nem veszem bele, akkor nagyon szép a fejléc háttere. 
Félre ne értsetek, a lányok sem csúfítják a képet, csak az előbb nem róluk volt szó. Evidens, hogy ketten vannak a képen, hiszen még is csak ketten vezetitek a blogot. Ha a közeljövőben véletlen, bár nem ajánlanám, designt cseréltek, akkor is két lányt kérjetek majd rá! Szépen ki vannak vágva és bele vannak mosva a háttérbe. Méret és elhelyezés szempontjából is csak azt tudom rá mondani, hogy jó!
Meglepő módon a cím betűtípusa nekem nagyon tetszik, és bevallom nektek, hogy ilyen csak nagyon ritkán esik meg velem. Lia ezt nagyon eltalálta, akárcsak a színt. Viszont a méreten én lehet növeltem volna még, de nagyon minimálisan, bár ízlések és pofonok, de így sem rossz! Az elhelyezése is pont jó, hiszen hova lehetne még máshová tenni? 
Oké, befejeztem a fejléc dicséretét jön a designé. Nem találkoztam még ezzel a fajtával a Deviantarton, ezért feltételezem, hogy egyéni kódolás, ami nagyon szép lett! A design és a fejléc harmonizál egymással és ez a szín, amit választottak egyszerű, de mg is nagyszerű! Azért, hogy ne csak pozitív dolgot mondjak, megjegyezném, hogy nekem nem igazán jön be a modulok és a bejegyezés címe. Valahogy nekem túlontúl csicsás, nem vonzódom az ilyesmihez. Bár bevallom, tényleg hasonlít a kézíráshoz, de az enyémhez tuti nem. Nem rossz, de még sem az én stílusom.
Rendben, jöhetnek a modulok, ahol szintén nem sok hibát kell felsorolnom. A sorrendbe nincs mit belekötnöm, hiszen én sem rendeztem volna másképp. A menünél engem zavar az, hogyha ráviszem az egeret az egyik menüpontra, akkor a címe elhomályosodik. Nem tudom, nekem ez a megoldás furcsa és változtatnék rajta. Jobban szeretem, ha mindig látszik az, hogy mire is megyek rá. Ezen kívül a blogarchívum totál felesleges, hiszen van egy ugyan erre szolgáló menüpontotok, valamelyiket szerintem töröljétek! 

Összesen: 3/2,5 
Van néhány apróbb hiba, de tényleg csak néhány, amiért levontam fél pontot. 


#3 Na, és a bejegyzések? 
Hát, nekiugrottam cikket olvasni, reménykedve abban, hogy ez egy olyan blog, aminek az irományában nem fogok csalódni! Nem is csalódtam, sőt! Minden olyan cikket elolvastam, ami engem érdekelt, alias, egy két cikk kivételével mindent átböngésztem. Az első gondolatom olvasás után az volt, hogy mennyire összeszedettek a cikkeitek és, hogy mennyire érdekes témákat boncolgattok. A legtöbb bloggerina arról ír cikket, hogy a Bloggeren mit kellene változtatni, de bennetek azt becsülöm, hogy el tudtok ettől a témától rugaszkodni és valami olyat írni, amivel tényleg segítetek az embereknek boldogulni a való életben. Csak így tovább! 
A helyesírásnál nem láttam hibát. 
Karakterekről és cselekményről nem igazán tudok itt és most nektek beszélni, szóval valószínűleg ez a pont nem lesz valami hosszú, de azért igyekszem. Következzen a fogalmazásotok. 
A fogalmazási stílusotok egészen különleges és egyedi. Nagyon sok író, nem tud úgy fogalmazni, ahogy ti megírtok egy-egy cikket! Unalmas és semmitmondó dolgokról nem magyaráztok sokat, de azt, amit ki kell fejteni azt jól, leírjátok. Nem is tudom, igazán mibe kössek bele. Talán azt jegyezném meg, hogy Mira a bejegyzéseit tegye sorkizártra, mert kicsit zavaró olvasni, de egyébként másba nem hiszem, hogy bele tudok kötni, de azért még egyszer megnézem, hogy a lelkem nyugodtabb legyen. Most sem találtam semmit másodszorra sem. 

Összesen: 5/5 
A bejegyzéseitekre látszik, hogy sok időt fordítotok, ezért igényesek és érdekesek. 


#4 Három szó, amivel jellemezném a blogotok: cikkek, ötletes, egyedi

#5 Javaslatok összegzése:
Hát most hirtelen egy se jut eszembe, hogy mit írtam le nektek, mert több napba került, míg sikerült teljesen befejeznem, tehát feljebb mindent elolvashattatok. 

Pontszámotok: 10/9,5
Öröm volt a ti blogotokkal foglalkozni. Nagyon ritka ma már az ilyen remek blog. Arra tudlak titeket biztatni, hogy csak így tovább! 

3 megjegyzés:

  1. Sziaaa, Bellye!

    Feldobtad a napom ezzel az első benyomásos véleménnyel. Imádlak. Bár azt hiszem, ezt elég sokszor mondtam már. :D És most egy nagyon hosszú reakció következik, vigyázat. :D
    Szóval a cím... Szerintem teljesen normális, hogy egy kaktusz jutott eszedbe róla, mert nekem is. Igazából nem gondoltunk olyan sablonos címekre, mint XY blogmagazin, mert hát az rohadt unalmas, és mire elolvasom azt a két szót elalszom a klisétől. Szóval igen, az csak úgy jött (Mirának vannak ilyen random ötletei :D) nincs különösebb jelentése, csak jól hangzik. A desing pedig szerintem is szemkápráztató, imádjuk. *w* És amúgy nagyon örülök, hogy tetszik a köszöntő, mert kb. öt perc alatt firkáltam oda. Valamelyik designváltás után ugyanis eltűnt az eredeti, ezért csak olyasmi volt odaírva, hogy jó böngészést, én meg gyorsan átírtam, hogy ne legyen ilyen gáz. Örülök, hogy tetszik.
    A design nem az én érdemem, szóval inkább csak Lia nevében köszönöm meg a dicséreteket, meg Miráéban (ő rendelte, szóval ő adta meg az utasításokat Liának, tehát az övé is az érdem :3). Igazából szerintem egyáltalán nem felesleges az archívum. Mármint én például azt sokkal jobban szeretem, számomra átláthatóbb, viszont tudom, hogy egy halom másik ember meg éppen fordítva van vele. Szóval szerintem nincsen azzal gáz, hogyha nem töröljük, mert így mindenki kiválaszthatja a neki tetsző "navigátort".
    És.... Jaj, hát totál elérzékenyültem amiatt, amit a cikkeinkről írtál. :'D Nem tudom elég jól kifejezni, hogy mennyire boldog vagyok. És hogy mennyire hálás. <3 Köszönöm azt a több napot, amit ránk szántál, és köszönöm a véleményt. <3 <3 <3 És köszönök mindent.
    Különösen megtisztelő ez a kilenc és fél pont, mert tudom, hogy te nem az a fajta vagy, akit kenyérre lehet kenni, és hogy neked tényleg nehéz megfelelni, és nagyon örülök, hogy úgy erezted, mi mégis érdemesek vagyunk erre e kilenc és félre. :'D KÖSZÖNÖM! <3

    Maffia

    Ui.: Remélem, TÉNYLEG nem fogultál el. :D

    VálaszTörlés
  2. Szia!


    Valószínűleg én vagyok az egyetlen, aki éjfél körül olvasgat kritikát a saját blogjáról, na de sebaj. :D
    Látom, Maffia már nyáladztott itt előttem, összefoglalva, amit mondani szerettem volna. Hű, hogy is mondjam. Te voltál az első, aki ,,minikritikát" írt rólam, rólunk, szóval kislányos örömmel állok hozzá mindegyik ponthoz, amit adtál. Nagyon köszönöm. De tényleg. Azt is, hogy tetszett a blog (többé kevésbé :D), és hogy időt fordítottál a blogunk elolvasára. Köszönöm. Illetve köszönjük.

    (remélem, nem haragszol hogy Maffiával rongáljuk a levegőt a kommentrészlegben, esküszöm, nem szándékos!) :D

    Köszönjük, Bells. ♡
    Mira

    VálaszTörlés
  3. Hát sziasztok!
    Ha nem haragszotok, akkor egy megjegyzésben válaszolok mindkettőtöknek.
    Örülök, hogy örömet tudtam nektek okozni és segíteni titeket a véleményemmel. És ne féljetek cseppet sem voltam elfogult!
    További jó blogolást!
    Ölel titeket
    Bells B.

    VálaszTörlés