Új tag a láthatáron

Sziasztok! :)


A bemutatkozó bejegyzések nem kifejezetten tartoznak az erősségeim közé, de azért igyekszem valami értelmes szöveget kanyarítani magamról, hogy egy kicsit megismerhessetek.
Naomi L.Price volnék, az oldal új kritikaírója, és ezúton is nagyon szépen köszönöm a lányoknak a bevételt! :) A blogvilágban már összefuthattok velem – nem is egy helyen -, de talán a legvalószínűbb, hogy valamelyik évszakos sztorim agyonreklámozása kapcsán találkoztatok a nevemmel, ugyanis én írom a Feljegyzések című blogot. (Kis önreklám: Ha szeretitek a könnyed, humoros, romantikus sztorikat, akkor mindenképp nézzetek be: http://nlp-feljegyzesek.blogspot.hu/) Ezen felül voltak még más történetes oldalaim, kritikaíróként is tevékenykedtem egy darabig, de momentán csak itt, illetve az előbb belinkelt oldalon vagyok ténylegesen aktív, úgyhogy ha bármit szeretnétek, akkor ezeken a helyeken tudtok elérni :)
Az írás mellett egyébként lelkes sorozatnéző vagyok – pl. The 100, Originals -, és még lelkesebb foci rajongó. Most nyáron lettem 18 éves, ha minden jól megy, akkor szeptembertől a Corvinus gazdaságtudományi karát fogom boldogítani, de első számú célom, hogy a későbbiekben majd sportriporterként, valamint sportújságíróként tevékenykedjek. Most így kapásból ennyi, ha bármi kérdésetek van, írjatok nyugodtan!
Rendeljetek bizalommal, minden tőlem telhetőt megteszek majd, hogy igényes és hasznos kritikákat olvashassatok! :)
Naomi L.Price

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése